Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 14. mars 2017

Et gøyalt bursdagskort/ album

Jeg fikk til min bursdag et nydelig kort eller kanskje en album fra Karin som jeg måtte prøve selv.
Det er veldig spennende å prøve noe nytt.
Her har jeg brukt ark fra Bild målarna
Silkeband
skrift fra K&G



Her er det brukt 
dies
skrift fra K&G og NSS


Her er det brukt dies fra
Signatur, Cherry Lynn og Marianne design
Skrift fra NSS
Tilslutt silkeband

Dies fra Marianne design (venstre side) og silkesløyfe.


Skriften til tagen på venstre side er fra 
NSS




Her er det
Dies fra K&G og Marianne Design
Pyntet med perlekjede og skrift fra NSS


Den store tagen er en kopi fra korte jeg fikk



Tusen takk til alle som har vært innom meg.
 Det setter jeg veldig stor pris på.


4 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Ja. Dette flotte kortet dumpet ned i postkassa mi idag. Og setter stor pris på at jeg var den heldige til dette aldeles nydelige kortet Kill Anita❤❤

Karin Dahl sa...

Så fint kortet ditt ble:)
Hyggelig å kunne innspirere deg, til å prøve lage ette du også:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Synnøve Dyhring sa...

Nydelig kort , så flott brette teknikk ,fine farger og pynt. Klem Synnøve

Sivic sa...

Nydelig!
Og så kjekt å få kort som gir inspirasjon!
Klem