Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 24. januar 2017

Bursdagskort

Dette brette korte så jeg inne på bloggen til Bente som hun hadde funnet mal i bladet Ett trykk nr 6/2016.
Dette korte laget til en god kortvenn som hadde dag i Januar.
På dette korte er det brukt ark fra Maja design
Pynt er div blomster fra Papir design,Magnolia og de siste husket jeg ikke.
Perler kjøpt fra nette.
Dies og spellbinders
Skrifta er skrevet på pc



Her er det brukt spellbinders.
Dies fra Yvonne Creations.
Skrifta fra K&G


Tusen takk til alle som har funnet veien til min blogg.
Sette veldig stor pris på alle kommentarer jeg for:)

Jeg er med i følgende utfordring :

 Kreativ Scrapping #1---------Alt er lov




4 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelig kort, herlige duse farger :)

Sivic sa...

Lekkert kort!
Klem

Kari sa...

Flott kort!

Karin Dahl sa...

Tusen takk for det flotte kortet, jeg fikk til dagen min:)
Ønsker deg en fin lørdag:)
Fra Karin D