Free background from VintageMadeForYou

torsdag 14. april 2016

Konfirmasjonskort

Konfirmasjonstid er en fin tid.
 Her er en del konfirmasjons kort som jeg har fått på bestilling.
Alle kortene har skrift inni fra K&G og NNS
Det først korte er ark fra Papir deisgn.
 Pynten er dies fra Marianne design, Spellbinders,kaBoks,sugerrør og blomster fra Papir design,og K&G. også noen perler. Motivet er konfirmanten.





Dette korte er pyntet med ark fra Papir deisgn.
 Spellbinders,Die-namics, Signature dies,og kaBoks.
 Motivet er konfirmanten. 
Tilslutt noen perler.






Korte her er pyntet med ark fra K&G.
Pynten er Signature dies,og spellbinders. 
Ellers er det pyntet med kaffe servietter,blomster fra papitloftet.
Motivet er konfirmanten.




Korte er her pyntet med ark fra K&G.
Die-namics dies ,Kaboks og spellbinders.
Noen blomster fra Papir design og perler.
Motivet er også en konfirmant.




Ark fra K&G
Spellbinders,Die-namics,Signature dies.
Tilslutt blomster fra Papir design.
Motivet er konfirmant.




Arket som er brukt her er fra Melissa.
Pynten er Signature Dies,Die-namics,kaBoks,og spellbinders.
Noen blomster fra pair deisgn.
Motivet er konfirmant




Tusen takk til alle som har vært innom meg siden sist jeg var her.
Setter veldig stor pris på fin fin besøk :)

Er med på følgende utfordring :
 Papirplanten # 5 ---------Konfirmasjon og / eller våren
Northstar - april / Konfirmasjon




7 kommentarer:

Linda's Dillerier sa...

Kjempe flotte konfirmasjonskort! Nå kom jeg på at den converce skoen har jeg også. Takk for besøket I blogger min, det setter jeg enormt stor pris på.

Bente Årstad sa...

Mange flotte kort til konfirmantene dette, ha ei fine helg,
klem Bente:)

Bente Årstad sa...

Nydelig kort til konfirmanten, takk for at du er med på utfordringen til Papirplaneten, DT Bente:)

Linda sa...

Her var det mange flotte kort til konfirmanten. Stilig den converse skoen
som du har brukt. Ønsker deg ei fortsatt god helg.
Klem Linda

Karin Dahl sa...

Her var det mange fine kort til konfirmantene:)
Fin sammensettning av mange fine dies.
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefint konfirmanter, herlige farger og dies. Klem Synnøve

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefint konfirmanter, herlige farger og dies. Klem Synnøve