Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 12. januar 2016

Pose og lollipop

Godt nytt år!
 Håper dette året at jeg kan bli flinkere å sette inn etter hvert som jeg lager.
Her har jeg laget en nyttårsgave til en ny venn som jeg fikk rett før jul. Veldig koselig med nye venner.
 Dette er en  X cut dies jeg har brukt for å lage den posen og sløyfen. 
Så har jeg laget en liten hilsen som en lollipop med godt nytt år på tatt ut på nett.
Ellers er det brukt sugerør,silkeband og små runde kakeservietter


Teksten på lollipopen er skrevet på pc


Så er det pyntet en toffieske i samme stil.
Brukt dies fra Kaboks ,memory box og silkeband. 
Til slutt en spellbinders for hull og en serviett som bord.
Med noen perler helt til slutt.


Slik ble gaven som denne nye vennen fikk :)


Tusen takk til alle som har vært innom meg i det året som er gått.
Setter veldig stor pris på alle som har vært innom.


1 kommentar:

Bente Årstad sa...

Så lekker gave du hadde laget her:)
Klem Bente:)