Free background from VintageMadeForYou

mandag 2. februar 2015

Eksplosjonsboks

Nå har jeg sett så mange som har laget  av disse flotte eskene som kalles for Eksplosjonsboks at nå måtte jeg prøve selv.
 Passet jo perfekt å prøve en til konfirmant etter som jeg har ei som jeg er tante til.
Her har jeg brukt arket fra Maja Design
                                                Blomster fra K&G
                                                Skrift fra K&G
                                                Silkeband
                                                Spellbinders
                                                Navnet utpå er skrevet før hånd
                                                Til slutt en konfirmant




Tusen takk for alle gode ord som jeg for i min kommentar.
Ha en fin dag :)

Jeg er med i følgende utfordringer.

 Card and scrap #90-------------------- Bruk Blomster
Papirplanten  ------------------Bruk blomster
Scandinavia Paperfun -------------------- Alt er lov



10 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Tineke van der Linden sa...

Een superleuke explosiebox heb je gemaakt voor je nichtje!
Groetjes Tineke

Linda sa...

Nydelig eksplosjons boks du har laga, fint pynta.

Klem Linda

Lill Anita sa...

Tusen takk alle sammen😊

Lill Anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
majsan sa...

Så flott og kreativt med en konfirmant inni boksen. Takk for at du deler med oss i Card and Scrap . Lykke til Maria

Bente Årstad sa...

Kjempefin eske og med en flott konfirmant inni, klem bente:)

Anita Sæterdal sa...

En nydeleg boks. Takk for at du deltar hos Papirplaneten.

Vibekke sa...

Kjempeflott boks du har laget!
Tusen takk for at du bidrar på utfordring hos Scandinavia Paper Fun.
DT Vibekke

My Hyde Away sa...

Fin eksplosjonsboks dette her. Likte fargene godt. Tusen takk for at du deltar på Scandinavia Paper Fun sin utfordring. Hilsen Kirsten.