Free background from VintageMadeForYou

torsdag 1. januar 2015

Julen 2014

Først av alt må jeg få ønske alle et riktig GODT NYTT ÅR !

Jeg må nok bare bryte i sammen å si at her har jeg vært veldig slapp med innlegging etter hvert som jeg har laget ting.
 Nå for jeg fortløpende legge inn det som er laget julen  2014
Det er ikke så veldig mye som er blid laget med litt ble det i 2014 også.
Her er en kurv som jeg fikk lyst å prøve meg på.
Den ble fylt med twist å gitt i julegave.





Her er en kort som skulle lages til Sjokolade kvikk Lunsj,men ble litt for stor for akkurat det.



Så er det Toffieesker som er pyntet




Så fikk jeg lyst å prøve noen nye esker som jeg fylte med twist


Så er det den melkesjokolade korte som er alltids populær.


Her er det Pringler bokser som er pyntet og fylt med Twist


Så til slutt ble det en del kort som jeg har funnet ide fra Kort & Godt med sjokolade i.





Og tilslutt noen normale flotte kort med ide fra Kort & Godt,og litt på nett.







Med denne produksjon ønsker jeg fortsatt Godt nytt år og takk for det gamle.
 Håper 2015 kan bli like innholdsrik  scrapp år som vi har hatt.


Ingen kommentarer: