Free background from VintageMadeForYou

fredag 16. januar 2015

Bursdagskort




Så har jeg laget et bursdagskort til en god venn av meg som har bursdag i dag.
Her har jeg brukt ark fra Tilda
                                           Spellbinders.
                                           Dies
                                           Div blomster fra K&G
                                           Fjær,og noen perler
                                           Skrifta fra K&G
                                           Motiver hentet på nett




Tusen takk til alle som har vært innom meg.
 Koselig med tilbake meldinger fra dere.
Det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en fin dag!





2 kommentarer:

Ida sa...

Åh, den ovale diesen er fiiin!:))
Må inn på ønskelista.
Lekkert kort, fint med fjær.
God helg!:))
Ida

Karin Dahl sa...

Tusen takk for det fine bursdagskortet jeg var så heldig å få av deg:)
Ønsker deg en ny og fin uke:)
Clemzy Karin D