Free background from VintageMadeForYou

fredag 21. mars 2014

Dåpskort

Dåpskort har det blid en del av og det er koselig.
 Dette korte med dette oppsette fant jeg på nett der jeg har forandret litt.
Her kan dere se korte som jeg fant oppsette fra.

Her har jeg brukt embossing folder til baksgrunnsmønster.
Ellers er det      Marianne dies
                           Blonder og silkeband
                           Osteklut
                           Skrift fra Kaboks og K&G
                           Blomster fra Papirdesign og den andre husket jeg ikke.
                           Charms hjerte ,brands og perler
                           Motivet hentet fra nett.




Tusen takk til alle som har vært innom meg
Setter veldig stor pris på alle flotte kommentarer

Med dette korte er jeg med i følgende utfordring.

Card and scrap #72.............Bruk blonder og /eller bånd
Papirdokkene#57 ...................Brukt minst 10 perler ELLER blings



3 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Vakkert kort, flott dies og embrossingfolder, ønsker deg ei fine helg, klem bente:)

Gunn`s Kort sa...

Så søtt og nydelig dåpskort!
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn:)

Hjørdis sa...

Vældig smukt dåbskort ! 1000 tak for dit bidrag på Card and scrap :0)
Hjørdis DT