Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 5. november 2013

Pyntet tennbrikkettboks

Jeg har nå sett mange som har pyntet tennbrikketbokser og fikk lyst å prøve selv.
Kanskje det kan være en nyttig gave med ny design.
Fikk noen ideer fra facebook og ellers på nett hvordan jeg skulle gjøre det.
 Og slik ble dem.
Her har jeg brukt ark fra forskjellige plasser.
Motivet  er hentet på nett.
Ellers er det pyntet med gamle glidelås,blonder,dies og div blomster.
Baksiden på boksen er skrevet et dikt eller sitat tatt fra div plasser på nett.





 
Tusen takk til alle som har funnet veien til min blogg.
 Og for alle flotte kommentarer.
 Setter jeg veldig stor pris på.
Ha en fin dag !

4 kommentarer:

Sivic sa...

Flotte bokser til tennbrikettene.
Jeg har tenkt det samme flere ganger,men fremdeles er tennbrikettene uten pynt.
Ha en fin dag,klem

Bente Årstad sa...

så flotte bokser du hadde pyntet, disse var bare utrolig flotte, klem bente:)

Connie sa...

Fine bokser du har pyntet.
Så fine gaver å gi bort:)
Ha en fin kveld.
Klem Connie

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefinebokser du har pyntet de så flott, likte så godt den med glidelås.Klem Synnøve