Free background from VintageMadeForYou

onsdag 18. september 2013

Gullbryllup

Den 27 Juli hadde mine foreldre gullbryllups dag, og i det anledning laget jeg et kort.
Denne gangen ble det også et staffeli kort 
Ellers så har jeg brukt på korte.

                              Ark fra Papir design
                              Spellbinders 
                              Skriften har jeg skrevet fra pc og tekst funnet på nett
                              Div blomster,charms,og perler
                              Stickles gold  har jeg brukt på blomstrene





Her har det jammenta vært mange innom meg og det setter jeg veldig stor pris på
Tusen takk for alle flotte kommentarer
Det varmer meg virkelig

Jeg er med i følgende utfordringer.

Kort`O` Mania -------Bruk 2 favorittfarger
Vintage utfordring # 66 ------Bretteteknikk



10 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig staffelikort i lekre farger!
Klem, Berit

Gunn`s Kort sa...

Så lekkert kort til foreldrene dine!
Tusen takk for at du deltar hos Vintage Udfordring.
Klem fra Gunn:)

Bente Årstad sa...

Så flott kort til dine foreldre, tenker de ble glad for dette, klem bente:)

Jytte sa...

Lækkert kort!

1000 tak for at du deltager på Vintage Udfordring.

Jytte, DT :)

Filharmonica sa...

Nydelig staffelikort! Takk for at du deltar i vintageutfordringen. DT Heidi

catz sa...

love the design, very, very nice!!

Heidi sa...

Lekkert kort!
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
Klem, Heidi:)

Ane sa...

Lekkert kort! Nydelig den bretten der! Lekkre farger. Takk for du deltar hos kort o mania! -dt ane :-)

Trine Pedersen sa...

Så vakkert kort du har lagd til foreldrene dine. Staffelikort er det litt mer fest over. Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Det var utrolig gøy å komme igang med kortlaging og blogging igjen.

Klem, Trine :-)

Connie sa...

Nydelig bryllupskort :)
Lekkert pyntet.
Klem Connie