Free background from VintageMadeForYou

søndag 11. august 2013

Bursdagskort

Nå for tiden er jeg så opptatt av å strikke,så noe kort har jeg ikke laget.
men skal legge ut de jeg har lagt så langt.
 I sommer  hadde jeg et tantebarn som hadde 15 årsdag og da måtte man jo lage et kort.
                                 Her er ark fra Imaginations,og noe restpapir.
                                 Digital motiv fra Mo Manning.
                                 Skrift fra K&G og Kreativ Hobby.
                                 spellbinders og tilslutt noen brands og sorte perler




Takk de alle som er innom meg
Setter jeg veldig pris på.


4 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig og tøft kort til ditt tante barn:)
Ønsker deg en fin uke.
Klem Connie

Bente Årstad sa...

Så flott og røft kort til dette tantebarnet ditt:)
klem bente:)

Heidi sa...

Et kjempeflott og tøft guttekort!

Karin Dahl sa...

Et kult kort og et fint oppsett:)
Fint fargelagt motiv også:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D