Free background from VintageMadeForYou

fredag 22. mars 2013

Maritim kort

Nå har jeg laget en del påske ting så da kan det være godt å
 skifte litt på stilen ...at det slipper å bli så ensformige.
Fikk bestilling på et Maritim kort til en jubilant.
 Her har jeg brukt arkene til Maja design. Motivet er jubilanten selv som barn. Ellers er det litt charms som pynt og perler. skriften på forsiden er fra KH og teksten inni har jeg fått av en venn.
Ellers er det brukt utstanser til tall og bokstaver.




Takk til alle som har vært innom meg.
Alle  kommentarer jeg for setter jeg veldig stor pris på




1 kommentar:

Linda's Dillerier sa...

Kjempe stilig maretimt kort, jeg hadde fått helt hetta hadde jeg fått en slik bestilling. Jeg er helt sikker på at både oppdragsgiver og mottager blir veldig glad for dette kortet. Ønsker deg og dine en riktig god påske.