Free background from VintageMadeForYou

torsdag 14. februar 2013

Tagkort

Nå har det vært stille en stund her i bloggen min. 
Sitter for tiden å holde på med en bestilling på invitasjonskort til et bryllup og skal ha 40 kort ferdig til 1 Mars.
Uten om det har jeg laget litt andre kort for at det ikke skal bli så kjedelig.
 I bladet Ett trykk 1/2013 var det mye flott som man kunne lage, å der fikk jeg lyst å prøve meg på et tagkort
Her har jeg brukt ark fra en plass som jeg ikke vet hva heter. Ellers er det brukt punch,spellbinders,dies,div blomster til pynt og perler. Motivet er et nydelig stempel fra Bildmålarna og skrifta er fra Kort og Godt



Takk til alle som har funnet veien inn i min blogg.
 Setter stor pris på alle flotte kommentarer jeg har fått.


3 kommentarer:

Kari sa...

Dette kortet var kjempefint Lill Anita. Må kanskje prøve meg på et slikt når jeg får av gipsen.
Takk for koselig hilsen i min blogg.

Bente Årstad sa...

Nydelig!!!!!
Virkelig flott kort og disse er jo så kjekke å lage, ha en fin torsdag, klem bente:)

Karin Dahl sa...

Her var det kommet til masse flote kort, siden sist jeg var innom:)
Et flott kort du har laget her, i friske og fine blåfarger:)
Ænsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D