Free background from VintageMadeForYou

torsdag 13. desember 2012

Nytt sjokoladekort

 Her har det vært stille en stund på kortfronten.
Finner stadig noe nytt som jeg har lyst å lage ,men alt strekker ikke til.
 I mellomtiden legger jeg inn et nytt sjokoladekort med marsipanpølse.
Her har jeg brukt noe game ark som jeg fant i hylla som jeg dessverre ikke vet hvem fra.
Ellers så har jeg pyntet med blonder og julestjerne spellbinders som jeg nettopp har fått.
Motivet er engler fra utklippsark og skrifta er fra litt forskjellig.




Takk til alle som har vært innom meg.
Setter veldig stor pris på alle flotte kommentarer.

2 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Et stemningsfylt og koselig sjokoladekort du har laget:)
Fine de to kaffekos- posene uner her også:)
Ønsker deg en fin lørdagskveld:)
Clemzy Karin D

Linda sa...

Et herlig sjokoladekort du har laga.
Fint pynta. Klem Linda :)