Free background from VintageMadeForYou

torsdag 27. september 2012

Nytt brettekort

Det er alltids gøy og prøve noe nytt i scarpping verden.
Her har jeg prøvd meg på et nytt kort som kom i det siste Ett trykk bladet.
Som heter Magic window
Her har jeg brukt ark fra Pion design.
Ellers er det brukt spellbinders og skriften er fra Kort og Godt.
Litt pynta med roser fra Papir Design



Tusen takk til alle som har funnet veien til min blogg.
Det er alltids koselig med en liten hilsen det setter jeg veldig stor pris på.

7 kommentarer:

Sivic sa...

Nydelig brettekort!!
Må nok titte litt i et trykk forstår jeg :)
Ha en fin dag,
Klem

Karin Dahl sa...

Et fint brettekort du har prøvd fra det siste Ett Trykk:)
Ønsker deg en fin torsdag:)
Clemzy Karin D

Bente Årstad sa...

Flott brettekort du hadde laget her, det har jeg også laget:) Og flott bilde i bakgrunnen :)
klem bente:)

Kari`s Hobbyrom sa...

Lekkert brettekort. Må mok kjøpe ett trykk og lage ett kort. Klem Kari

Anita Lise sa...

Hei! Så nydelig kort du har laga.. Det er masse fint å skue i bloggen din ser jeg:) Ha en fin dag og helg!
Klem

Connie sa...

Så lekkert Lill Anita:)
Nydelig pyntet og herlig papir.
Klem Connie

Bibbi sa...

Dette var et nydelig kort med en festlig brette teknikk!