Free background from VintageMadeForYou

torsdag 6. september 2012

Bursdag / Jubilant


Her har jeg laget et kort til en jubilant som hadde dag her i August.
Da ble det er Twister staffeli kort.
Til korte har jeg brukt mønster ark fra Kort og Godt. 
Etter som jeg ikke hadde noe spellbinders med tall har jeg forstørret og printet ut på pc
Ellers er det pyntet med roser fra Kort og Godt og Storyteller,silkeband,blonder.
Skriften er fra Kort og Godt




Takk til alle som har funnet veien til min blogg og setter veldig stor pris på alle som legger igjen en liten hilsen.

5 kommentarer:

Anne sa...

Nydelig kort! Liker designet og oppsettet. Flotte bokstaver(tall) og lekker pynt. :)

Kari sa...

Flott kort Lill Anita! Du er virkelig kommet i siget igjen : )
Jeg savner også dies eller et eller annet med store tall...

Connie sa...

Nyyyydelig :)
Kjempefint oppsett.
Ønsker deg en fin ettermiddag.
Klem Connie

Bente Årstad sa...

Dette var bare VAKKERT Lill Anita:9
klem bente:9

May Grethe sa...

åååå vakkert, og så kjempelurt å bruke tallene som "hovedmotiv" - her er det på tide å leggge seg til som følger, for her var det mye inspirasjon ja :)

Klem