Free background from VintageMadeForYou

mandag 20. august 2012

Fredriks dåp

Da kan jeg vise dere den dette prosjektet som jeg snakket om her tidligere ang  en barnedåp.
 Den 12 aug var jeg og min familie i barnedåp til min eldste datters sønn som ble båret opp.
En veldig koselig dag der Fredrik Andre som han ble kalt sjarmerte både presten og menighet med sine smil da presten snakket til foreldrene og faddrene.  Menigheten lo i salen da dem så Fredrik smilte....
 I denne anledning skulle jeg lage med et ønske fra min datter om  33 par sko til bordkort.
Så dette skulle jo selvsagt bli morsomt å lage...
Samtidig skulle min mor ha laget et kort som hun skulle gi.... og jeg selv laget en vogn...
 Her skal dere få se utfallet....






4 kommentarer:

Bente Årstad sa...

WOW så flotte dåpssko og for en jobb dette må ha vært:)
Og den vognen var jo bare så lekker den og så gjennomført i blått, helt hundre:9
klem bente:)

May Grethe sa...

Fantastisk flott alt sammen, litt av en jobb med alle de skoene, men så ble de utrolig lekre og tenker de gjorde seg veldig godt på bordet :)

Klem

Kari sa...

Ikke rart det har vært stille leeenge på bloggen din. For et arbeid! Men resultatet ble jo kjempebra både bordkort andre kort. Dattera di ble nok fornøyd tenker jeg.
Ha en fin kveld!

Trine Pedersen sa...

For en jobb du har gjort, og for et fantastisk flott resultat. Kan tenke meg at det var et vakkert bord. Kortet og vognen var kjempefine.

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)