Free background from VintageMadeForYou

fredag 13. juli 2012

Bursdagskort

Her er et bursdags kort eller jubilant kort som jeg fikk på bestilling.
Er koselig med slike kort på en slik dag.
 Fant en flott idee på nett over hvordan jeg skulle lage dette korte.
Her har jeg brukt ark fra Inkido og noe  rester fra Bildmålarna.
 Sommerfuglene er utklippsark fra Pion Design. Motiver fra nett. Skriften fra Kort og Godt.
Ellers er det brukt spellbinders,kakeserviett som pynt,blonder,perler og roser fra Papir  Design.





Ellers så takker  jeg alle som har vært innom bloggen min.
 Legg gjerne igjen en liten hilsen det setter jeg veldig stor pris på.
Tilslutt vil jeg ønske alle GOD SOMMER !

3 kommentarer:

Berit sa...

Så nydelig et kort. Flott med alle sommerfuglene.
Ha ei fin helg:)

Kari sa...

Flott kort, stilig med de sommerfuglene i hver sin "innramming".
Ha ei fin helg!

Karin Dahl sa...

Dette flotte kortet blir nok jubilanten glad for å få:)
Fine farger og flott sammensettning:)
Ønsker deg en fin lørdagskveld:)
Clemzy Karin D