Free background from VintageMadeForYou

onsdag 25. april 2012

Konfirmant kort til jente

Så har jeg fått ny bestilling på en del konfirmasjonskort.
Etter som denne bestillingen skal være til samme konfirmantene som jeg hadde laget her tidligere måtte jeg vri på oppsette.
Dette oppsette fant jeg inne hos Bente en veldig kreativ dame på kort fronten.
Her har jeg to av bestillingen.
Her har jeg brukt samme oppsette på begge.
Det øverste er motivet og skriften fra Kort og Godt ,mønster ark fra Ladyandfriends og ellers litt enkel pynt og charms.
Nederste korte er motivet fra Unik Hobby,mønster ark fra Bildmålarna og ellers litt enkel pynt.





                        Tusen takk til alle som har funnet veien til min blogg.
                        Blir veldig glad viss dere legger igjen et lite spor :)
                        Og husk candyen som jeg har gående frem til 15 mai

3 kommentarer:

Karin Dahl sa...

2 flotte kort du har laget her, i fine farger og flott fargelagt begge to :)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Berit sa...

Så flotte kort du har laget! Enkelt, men nydelig pyntet!
Klem, Berit

Bente Årstad sa...

To herlige konfirmasjonskort fra deg og ser du har fått et flott tekststempel)
klem bente:)