Free background from VintageMadeForYou

fredag 20. april 2012

Et nytt metall kort

Her har jeg laget meg et nytt metallkort. 
Dem var så flotte å lage og litt uten om det vanlige av kort.
Her har jeg brukt som bakgrunn en Embossing Plate,laget meg et gjere med en fugel på, motivet er fra Kenny gutta og skrifta er fra kort og Godt.




Samtidig vil jeg minne om at jeg har en candy som går her hos meg .
Står oppe i høyre hjørne !
 Og håper så mange som mulig vil være med
Takk for besøket og alle flotte kommentar som kommer inn.
Koselig !

3 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så tøfft og stilig dette var, disse har det jammen blitt mange av hos meg nå:) Jeg synes de er veldig kjekke å lage: Ha en fin fredag Lill Anita:)

klem bente:)

Kari`s Hobbyrom sa...

Kjempetøft konfirmasjonskort du har laget.

Karin Dahl sa...

Et knallfint konfkort, med mye fine dybder i:)
Et tøft motiv, som er flott fargelagt:)
Ønsker deg en fin helg:)
Clemzy Karin D