Free background from VintageMadeForYou

søndag 18. desember 2011

Konfekt eske

Så er vi kommet til 4 søndag i advent og advent går snart over til juletid.
 Jeg ser her hos meg at nå begynner det så smått og roe seg med disse godsakene som jeg har holdt på å lage...
 Her har jeg to konfekt eske som jeg fikk på bestilling.
 Og her er to nye pyntet esker med forskjellige motiv som jeg fant på nett...
Her er pyntet eske nr 10 og 11
Pynten som er brukt  på eske 10 er mønsterark fra Maja Design,Swirl fra Marianne design, motivet er funnet på nettskriften er fra Kort og Godt,litt perler,blonder og eller litt blomster .
Eske nr 11 er det flotte mønsterarket fra Papir Design,skriften som er inni er fra NN,og utapå er fra Stempelglede,litt garntråd og charms.









                    Ha en fortsatt fin søndag alle sammen !

2 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så flotte konfekteske i skikkelig julerødt. Utrlig flotte begge to:)

Karin Dahl sa...

2 kjempeflotte esker til melkehjerter du har laget.
Formen min har ikke vært bra den siste tiden, så jeg har ikke fått vært her på en stund:(
Jeg er fortsatt ikke ferdig med mine prosjekter til jul. Men det kommer vel i havn det også;)
Håper du har alt under kontroll hos deg, nå i disse siste juledager.
Ønsker deg en god natt!
Clemzy Karin D