Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 25. januar 2011

Award

                     Jeg har vært så heldig å få en Award.       
               Denne fikk jeg fra Karin.Tusen takk for denne Awarden.
               Ta turen innom og se på alt som Karin har i sin blogg


Nå er en så heldig å få denne Awarden,skal en fortelle 7 ting om selv selv.

1. Jeg er veldig kreativ
2. Koser meg veldig med kortlaging.
3. Er veldig glad i familien min.
4. Blir veldig glad når jeg for besøk av mitt barnebarn.
5.Liker å dra på hyttetur
6. Er veldig glad i hagearbeid/ blomster
7. Blir veldig glad når jeg ser andre har det bra.

Jeg sender denne awarden vidre til 2 stk.
Så er det slik at her blir det vanskelig etter som det er mange som fortjener en slik.
Men et valg må man ta å ta har jeg valg Marianne og Lisbeth.

4 kommentarer:

Marianne sa...

Tusen, tusen takk for en flott award! Tenk at du valgte meg blandt alle, blir så glad av sånt:)
Ha en flott dag videre.
Klemmer fra Marianne:)

lisbeth sa...

Tusen takk for awarden, det var så gøy. Min første:) Det satt jeg veldig pris på . Klem fra Lisbeth

Marianns papirgleder sa...

Heisan og gratulerer med awarden! Posane eg brukar er ca. 13 cm breie og 27 cm høge. Tidlegare kjøpte eg dei her i Førde, men sist måtte eg bestille dei hjå Steffens hobby i Oslo. Ikkje so god kvalitet på dei som dei eg hadde tidlegare, men det går heilt greitt.

Ha ein fin dag!

Lill Anita sa...

Takk skal dere alle ha for besøket her i min blogg.
Dere begge er forstjent Adward så kos dere med den...
Ha en fin dag.