Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 6. april 2010

To pyntet Candy King poser

Så er jeg kommet vel hjem etter en nyderlig påsketur på hytta som jeg har.
 Der fikk jeg besøk av mine tantebarn og fikk lyst og overraske dem med en liten påske hilsning.
Jeg fant frem to Candy King poser og pyntet dem med påskeservietter.
Hadde ikke så mye og hjelpe meg med så det ble det jeg hadde.
 Slik ser dem ut:
Posen slik den er.

Slik ble dem ferdig.
Laget klaffen av papp som jeg limte motivet på og satte på en brett på posen.
Så var det bare og fylle litt smågodt i...

4 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Gu kor stili de ble, skikkelig artig :)

Karin Dahl sa...

WOW så flotte disse ble. Ser jo ikke at det er slike vanlige gotteposer en tar med seg fra kiosken, når du har lagt din hånd på de;)

Lill Anita sa...

Takk skal dere begge ha..
Joda dette ble litt uten om det vanlige...:O))

Gunn-Hege sa...

Skikkelig fine poser!!!!!